Wil je ‘gewoon’ solliciteren? Dat mag natuurlijk ook altijd.
Zie jij jezelf in de eerste plaats als unieke persoonlijkheid met bijzondere talenten? En pas daarna als pedagogisch medewerker? Dan ben je hier op de juiste plek. Bij ons solliciteer je namelijk niet, maar mag je auditie doen.
Huh? Auditie? Ja: we zijn niet alleen geïnteresseerd in ‘gewone’ pedagogisch medewerkers, maar ook in acteurs en actrices, zangers en zangeressen, sporters, koks, kokkinnen, dansers, danseressen, ingenieurs en makers. Die ‘toevallig’ een talent hebben voor kinderopvang, voor het werken met kinderen. Een beetje de omgekeerde wereld dus: we vinden je andere talenten veel belangrijker dan je opleiding tot pedagogisch medewerker.
Meer lezen over dat uitzonderlijke clubje dat we zijn, die de zaken zo anders aanpakt? Dat doe je hier.
Als je een baan bij UniKidz als werk ziet, dan gaat er iets goed mis.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |